Pop4live-Radio Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw hier

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Nieuw hier

Bericht  Agent@ ma feb 21, 2011 2:40 pm

Hallo Allemaal ik ben nieuw op deze forum.

Mijn naam is Agent@

Ik was toevallig aan het surfen op het internet, en kwam heel toevallig deze forum tegen.
Het is altijd hartstikke goed dat een radio station een forum opricht, zo kunnen de luisteraars hun verhaal kwijt als er problemen zijn met het playlist of als ze geen muziek horen. En zo kunnen jullie als radio station ook jullie oproep plaatsen.

Hartstikke tof,
en van de rest is pop4live-radio een fantastische radio station cheers

Agent@

Agent@

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht  Pop4live-Radio ma feb 21, 2011 2:47 pm

Hallo Agent@

Welkom op deze Forum.
Zijn er vragen of problemen stel ze gerust en dan antwoord 1 van onze moderators wel op jou vragen.
Veel plezier verder op deze forum.

En blijf zeker luisteren naar pop4live-radio

m.v.g Pop4live-Radio Chef

Agent@ schreef:Hallo Allemaal ik ben nieuw op deze forum.

Mijn naam is Agent@

Ik was toevallig aan het surfen op het internet, en kwam heel toevallig deze forum tegen.
Het is altijd hartstikke goed dat een radio station een forum opricht, zo kunnen de luisteraars hun verhaal kwijt als er problemen zijn met het playlist of als ze geen muziek horen. En zo kunnen jullie als radio station ook jullie oproep plaatsen.

Hartstikke tof,
en van de rest is pop4live-radio een fantastische radio station cheers

Agent@

Pop4live-Radio
Admin

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-02-11
Leeftijd : 31

http://pop4live-radio.forumactie.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht  Agent@ ma feb 21, 2011 3:16 pm

Ik blijf zeker luisteren naar pop4live-radio.

Ik vind het juist hele mooie internet radio station, altijd het beste en lekkerste pop muziek kan er niet genoeg krijgen.
Zodra ik mijn computer aan zet is het eerst wat ik doe pop4live-radio op zetten.

Het zou leuk zijn als meerdere bezoekers , luisteraars lid worden van deze forum!
Want het is altijd handig als er bijvoorbeeld problemen of storing zijn met de radio dat die gepost worden,
want zo blijven wij ook op het hoogte en zo weten wij als luisteraars ook wat de problemen zijn en wij kunnen zelf ook aanvraag doen dat is altijd handig.

Agent@

Pop4live-Radio Chef schreef:Hallo Agent@

Welkom op deze Forum.
Zijn er vragen of problemen stel ze gerust en dan antwoord 1 van onze moderators wel op jou vragen.
Veel plezier verder op deze forum.

En blijf zeker luisteren naar pop4live-radio

m.v.g Pop4live-Radio Chef

Agent@ schreef:Hallo Allemaal ik ben nieuw op deze forum.

Mijn naam is Agent@

Ik was toevallig aan het surfen op het internet, en kwam heel toevallig deze forum tegen.
Het is altijd hartstikke goed dat een radio station een forum opricht, zo kunnen de luisteraars hun verhaal kwijt als er problemen zijn met het playlist of als ze geen muziek horen. En zo kunnen jullie als radio station ook jullie oproep plaatsen.

Hartstikke tof,
en van de rest is pop4live-radio een fantastische radio station cheers

Agent@
Wink Wink Wink Very Happy

Agent@

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht  Pop4live-Radio ma feb 21, 2011 6:41 pm

Dat is hartstikke mooi om te horen zo'n enthousiast bericht.
Blijf dan maar gerust lekker luisteren naar pop4live-radio!

Wij zijn zins gisteren begonnen en nooit op 1 dag komen leden om zich aan te melden
wij proberen zo veel promotie er van te maken dat ze komen aanmelden op deze forum. Daarom hoop ik ook dat deze forum succes vol word.

Daar voor is deze forum ook bedoelt, twitter is altijd mooi mee genomen en handig maar meesten bezoekers, luisteraars
bekijken het forum. Maar van af nu kunnen ze zelf ook lid worden het is natuurlijk gratis en veilig en hartstikke mooi om contact op te nemen, of zelf hun topic posten.


Agent@ schreef:Ik blijf zeker luisteren naar pop4live-radio.

Ik vind het juist hele mooie internet radio station, altijd het beste en lekkerste pop muziek kan er niet genoeg krijgen.
Zodra ik mijn computer aan zet is het eerst wat ik doe pop4live-radio op zetten.

Het zou leuk zijn als meerdere bezoekers , luisteraars lid worden van deze forum!
Want het is altijd handig als er bijvoorbeeld problemen of storing zijn met de radio dat die gepost worden,
want zo blijven wij ook op het hoogte en zo weten wij als luisteraars ook wat de problemen zijn en wij kunnen zelf ook aanvraag doen dat is altijd handig.

Agent@

Pop4live-Radio Chef schreef:Hallo Agent@

Welkom op deze Forum.
Zijn er vragen of problemen stel ze gerust en dan antwoord 1 van onze moderators wel op jou vragen.
Veel plezier verder op deze forum.

En blijf zeker luisteren naar pop4live-radio

m.v.g Pop4live-Radio Chef

Agent@ schreef:Hallo Allemaal ik ben nieuw op deze forum.

Mijn naam is Agent@

Ik was toevallig aan het surfen op het internet, en kwam heel toevallig deze forum tegen.
Het is altijd hartstikke goed dat een radio station een forum opricht, zo kunnen de luisteraars hun verhaal kwijt als er problemen zijn met het playlist of als ze geen muziek horen. En zo kunnen jullie als radio station ook jullie oproep plaatsen.

Hartstikke tof,
en van de rest is pop4live-radio een fantastische radio station cheers

Agent@
Wink Wink Wink Very Happy
Wink Neutral Wink

Pop4live-Radio
Admin

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 20-02-11
Leeftijd : 31

http://pop4live-radio.forumactie.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum